Children For The Children کمپین کودکان برای کودکان

Zahra

/ #715 How Zionism can demote humanity under to brutes

2014-08-06 17:36

سلام ان شالله خدا خودش به کارتان برکت دهد.

دو لینک را برایتان می فرستم که با مقایسه ی آنها می توانید به مردم جهان نشان دهید که چطور تفکر صهیونیسم می تواند انسان را از حیوان هم تنزل دهد. در عکسی که Gerry van der Walt از حیات وحش افریقا می گیرد؛ نشان می دهد که چطور یک شیر سکته می کند؛ بعد از اینکه متوجه می‌شود شکارش باردار بوده است: «این شیرماده پس از شکار آهو متوجه می شودکه شکارش بارداربوده، او سراسیمه میشود، نخست تلاش میکند تا بچه را نجات دهد، و از دریدن شکارش دست برمیدارد. اما وقتی نمیتواند بچه را نجات دهد بروی زمین در کنار شکارش دراز میکشد، عکاس بعدا پی میبرد که شیر سکته کرده است»

 http://www.wild-eye.co.za/photochat/the-real-story/

 این در حالی است که در اسرائیل به تک تیراندازان صهیونیست لباسهایی داده می شود که بر روی آن عکس زن عرب و مسلمانی است که باردار است. زیر عکس هم نوشته که یک گلوله دو کشته یا در لباسهایی دیگری عکس کودکان فلسطینی نقش بسته که به نظر صهیونیستها باید به آنها تیر اندازی کرد.    درسایت مرکز میزان حقوق انسان به ای امر پرداخته است: سان Meezaan Center for Human Rights (MCHR)

http://www.meezaan.org/eng/?mod=articles&ID=86

رویکردی که صهیونستها عملا از آن در کودک کشی این روزهای غزه پیروی می‌کنند. بدین ترتیب، آمار شهدای کودک و جنین در نسل کشی غزه 2014 ماهیت نژادپرستانه و وحشی‌گری صهیونیست ها را نشان می دهد. شاید بهتر باشد جهانی بدون صهیونیسم ونژادپرستی را هم طلب کنیم؛ چون مردم و کودکان و زنان خاورمیانه، آفریقا، آمریکای جنوبی و شمالی و .. همگی به صورتهای مختلف از این تفکر و مدافعان بظاهر قدرتمند آنها رنج می برند.

پس برای حفظ انسانیت جهانی بدون صهیونیسم می خواهیم

چون صهیونیسم می‌تواند انسان را از حیوان هم تنزل دهد..

برای گام اول برای کودکان غزه زندگی با آرامش، بدون بمب و بدون محاصره را می خواهیم..

الله مدد.