Anthony Erasmus

Contact the author of the petition

This discussion topic has been automatically created of petition Anthony Erasmus.

hurt parent

#26

2013-01-27 19:07

I have a child of anthonys age, I will seriously harm any one who hurts my child. And that is a promise.
no apologies

#27

2013-01-27 19:21

No, those people don't desurve to ever have a child again. My father always said, The Man upstairs is waiting, but so is the man downstairs. Someday they will have to answer to their actions.
veda

#28

2013-01-27 19:30

(asseblief) stop ouers hkm moet kinders so verniel word dis so hartseer......
suzan

#29 wat hul toe kom

2013-01-27 19:52

Ek wil net sê hulle twee sal alby kry wat hul toe kom maar so moet ek ook sê tot die dood straf is n temaklikstraf viriemand soos dit (asseblief) (asseblief) (asseblief) gee hul net vir twee weke vir my en ek sal seker maak hul voel al die pyn wat (daardie) arme onskuldige bondeltjie liefde moes boel en deur gaan.... Ek sal hul nie so maklik laat af kom nie en ek sal hul nie dood maak nie sal hul met so met sigarette brand soos hul met hom gemaak het maar na elke brand sal ek n druple ácit op die brand ,merk gooias ek die sigaret op lig maar sal hul so aanhoudend brand sonder ophou en dan als die ander goed net erger aan hul doen hulle koppe vat en teen n muur vas slaan on ophoudelik die een ding direk na die ander en hulle privaat dele ook gebruik as asbakkies maar sal als net so los en acid op gooi na elke sigaret wat ek dood gedruk het want dit is wat hul verdien om so gemartel teword maar so moet hul nie dood gemaak word nie hul moet elke dag met al (daardie) merke loop en dis sien en weet hoekom hulle so lyk hulle sal in n malhuis op eindig as ek met hul kla is wat erger as die dood sal wees

Guest

#30

2013-01-27 20:13

Daar is nie n manier wat enige iemand hulle kan laat gaan vir R2000 nie. Waar gaan die wereld eindig... Dis als net oor geld geld geld. N 5 jarige seuntjie is dood gemaak en ek wil ni weet deur hoeveel eina hy gegaan het ni en hoeveel trane hy gehuil het nie, dit breuk my hart ekt n seuntji van 3 en as ek net met hom raas oor hy stout is en hy begin huil voel ek soos die slegste ma ooit... Hoe moes daai seuntji voel ja hy is op n beter plek maar hoe voel sy Pa en sy boetie en die mense wat vir hom lief was? As die Hof hierdi 2 moordenaars laat gaan wil ek nie daai persoon wees nie, hoe slaap jy in di nag om te weet daar is moordenaars op straat wat n seuntjie so eina gemaak het en op die einde dood is en ek dink ni eens hyt verstaan waarom nie... Dis dalk lelik van my maar hoop hulle sit vir di res van hulle lewe in di tronk en dan moet hulle eendag voor die Here verduidelik hoekom hulle n Engel kind soveel onreg aan gedoen het. As dit my kind was sou ek hulle nooit ooit vergewe het ni maak ni saak wat di omstandighede was ni.
Klerksdorp Kenner

#31 Lewens lange tronkstraf

2013-01-27 20:18

Daar is nie n manier wat enige iemand hulle kan laat gaan vir R2000 nie. Waar gaan die wereld eindig... Dis als net oor geld geld geld. N 5 jarige seuntjie is dood gemaak en ek wil ni weet deur hoeveel eina hy gegaan het ni en hoeveel trane hy gehuil het nie, dit breuk my hart ekt n seuntji van 3 en as ek net met hom raas oor hy stout is en hy begin huil voel ek soos die slegste ma ooit... Hoe moes daai seuntji voel ja hy is op n beter plek maar hoe voel sy Pa en sy boetie en die mense wat vir hom lief was? As die Hof hierdi 2 moordenaars laat gaan wil ek nie daai persoon wees nie, hoe slaap jy in di nag om te weet daar is moordenaars op straat wat n seuntjie so eina gemaak het en op die einde dood is en ek dink ni eens hyt verstaan waarom nie... Dis dalk lelik van my maar hoop hulle sit vir di res van hulle lewe in di tronk en dan moet hulle eendag voor die Here verduidelik hoekom hulle n Engel kind soveel onreg aan gedoen het. As dit my kind was sou ek hulle nooit ooit vergewe het ni maak ni saak wat di omstandighede was ni.
klerksdorp kenner

#32 Re: anthony

2013-01-27 20:27

#17: ALTA - anthony

Doodstraf is ni erg genoeg vir hulle ni...


Guest

#33 Re: Re: RE: INNOCENT DEATH!

2013-01-27 20:41

#16: - Re: RE: INNOCENT DEATH!

Sy het nog n seuntji gehaat die kinders was al weg gevat by haar oor sy hulle mishandel het... maar ja so ken mens di mense wat ms nou by die hof werk(nuwe suid-afrika) het di kinders weer vir haar terug gegee... Die ouer boetie is darm nou veilig by die pa so ja di hof gaan hulle seker laat uit kom maar ek dink dis n goeie ding hulle gaan ni lank lewe ni


Guest

#34

2013-01-27 20:59

DO NOT give these bastards bail. I hope you burn in hell. I watch my little boy grow up every day of my life! How in Gods name can you do this to a child? God will never forgive you 2 animals! Zieg Verwey.
R I P Anthony..:'(

#35

2013-01-27 21:16

You can't take your kids life.....and then go on bail for a measley amount....is that what this Country/World coming to.....:'(
sbuys

#36 Anthony

2013-01-27 21:22

Hope justice for this little innocent boy gets served...
Chanelle Koedyk

#37 Anthony

2013-01-27 21:43

Hy was vir meer as n jaar mishandel. Hyt 2 ander boeties Stefan en Ethan. Altwee kinders is veilig. Ek hoop net hulle kry wat hulle verdien.
superhero

#38

2013-01-27 22:29

Dood straf vir die moere dis glad nie mense nie en verdien nie om te lewe nie!!!!
RIP Anthony

#39 Julle sal julle dag kry

2013-01-27 22:56

My vraag is net hoekom maak die mense kinders as hulle weet hulle gaan die areme onskildage goedtjies soos skade aan doen!!!!! Nee hoor ek hoop julle kry wat julle verdien en vergeet van parool want hier buite gaan lewe vir julle hell wees ek hoop julle gaan n pynige dood he!!!Sies julle is satan se kinders julle name moes loesiefer en nenamis gewees het !!!Julle moet net onhou die wiel draai al draai hy stadig en n hond kry sy dag!!!Gelikag is Anthony nou by die hemel se father en gaan nie meer daai lelike dinge deur gaan nie!!!RIP Anthony


Guest

#40

2013-01-27 23:26

Dit is absoluut onaanvaarbaar. Daar is duisende mense wat so bitter graag kinders wil he en ni kan nie. Dan kry jy mense soos die wat hulle kinders verniel. Sluit hulle toe en gooi die sleutel weg !!
DAN

#41

2013-01-28 00:30

How do you do such horrible things to a person....not to mention your own child!!!??? My our God have mercy on their souls.... I cannot imagine what little Anthony had to go through....imagine how scared he was....looking for someone to help or notice his dire situation... Imagine how confused he had to be... His mother,flesh and blood...his guidance and comfort in life treating him like he is an object...nothing...a piece of meat.... I bet you he thought that he did something wrong and deserved it. May that little angel rest in peace for he has no more pain and sits next to our mighty God. No more fear or pain to endure. What sick society do we live in where a mother can do that to her child and get a chance for bail...? Wake up South Africa!

Guest

#42 Re:

2013-01-28 00:49

#42:

I hope that, where these two monsters are lying on their cell beds, that they are worrying their asses off at their future. Please, please please let justice prevail and make these two PAY FOR THE PAIN THEY INFLICTED ON LITTLE ANTHONY!  Bastards!! How much pain did that little boy endure? How many sleepless nights did he have? How many tears did he cry? How must he have felt, not understanding why his mum was cruel and allowing somebody else to be cruel towards him as well? As a Mother, it is your SOLE FUNCTION to protect, nurture and love your children!!  I wish I could have just one day with her and him!!  I would show them what it is like to feel the fear that poor Anthony must have felt!!!

billyq

#43

2013-01-28 07:04

This is crazy wat cind of parants would do such things to ther baby. I say hang them for doing this to a defenceless child!!!!
Hardseer@

#44

2013-01-28 07:15

Mag DAARIDE sogenaamde ma vrot in die tronk, hoekom vra ons, hoekom hom nie vir iemand gegee het nie , waar was sy Ouma, vra ons weer, waar was ALMAL vir die klein suentjie, maar toe gaan VERMOOR JULLE hom,JYS VAN DIE DUIWEL, jy moet nie ma genoem word nie WAND JY IS NIE Ma's doen dit NET NIE PUNT....

pixie

#45

2013-01-28 07:55

Die tronk is nie genoeg straf vir hulle nie> hulle moet OOK so GEMARTEL word en dieselfde pyn en leiding deurgaan wat di ARME KINDJIE moes deurmaak.

Dit moet stadig en langsaam gebeur.Hoe lewe met hulle gewetes saam ek dink hulle het nie gewetes of gevoelens nie.

Guest

#46

2013-01-28 07:55

People like this needs to be locked up for life.
Not even an animal kills its own babies.
Kopding

#47 Subject

2013-01-28 08:02

As daai 2 diere yt kom op borg dan gaan hulle nie lank lewe nie al moet self daarfoor sorg. Ek is ni bang om in die tronk te gaan sit vir dit wat ek glo reg is nie en wat ek glo wat reg is, is dat daai 2 diere moet op die selfde wyse vrek as hoe Anthany gesterf ht en ek sal dit aan hulle dun as ek kan eitvind waar hulle is

Guest

#48

2013-01-28 08:02

Die twee verdien nie om weer die buitelig van 'n tronk te sien, jammer ekt geen genade of simpatie met hulle
Heartbroken Mother

#49

2013-01-28 08:24

I can not fathom the idea that a mother can do this to her own child. I'm a mother myself and I love my kids so much that I will do everything I possibly can to protect them. No man can break the bond that a mother and child is suppose to have. Clearly this mother has a beter relationship with this man then she has with her own child. No man can take my kids place If he can't deal with it then he knows were the door is.
SONJA ERASMUS

#50 VIR JOU ANTHONY

2013-01-28 08:34

GEE DIE 2 MOORDENAARS VIR ONS AS FAMILIE, DIT WAT VAN HULLE OORBLY KAN DIE PUBLIEK KRY. HULLE MAG NIE ONGESTRAF BLY VIR DIT WAT HULLE AAN HOM GEDOEN HET NIE. MAAR GLO MY, AS HULLE TRONK TOE GAAN, WAG DAAR VIR HULLE 'N BAIE LEKKER VERWELKOMINGS PARTYTJIE. EN ONS SAL MENSE BINNE KRY WAT HULLE LEWE SAL HEL MAAK. DIE PROSES VAN INMATES WERF OM DIE TAKIE TE VERRIG IS ALREEDS AAN DIE GANG. MAAK NIE SAAK WAAR HULLE GAAN SIT NIE ONS SAL IEMAND KRY WAT ENIGE IETS VIR GELD SAL DOEN.