Social movement of Iranians کمپین مردمی ایرانیان برای جلوگیری از برداشت غیر قانونی اموال ملت ایران


Guest

/ #1744

2016-05-24 13:34

بسم الله الرحمن الرحیم
من یک ایرانی هستم، و به ایرانی بودنم افتخار می کنم.
اجازه بدیدبا یک مثال حرفم را ادامه بدهم، سال ها پیش افرادی بودند که برای خود قوانینی داشتند و بر اساس این قوانین هر کاری که دلشان می خواست انجام می دانندهر هنگام که چیزی به نفع آنها بود عملی می کردند، هر جا که با میلشان مطابقت نداشت آن را زیر پا می گذاشتند و کسی جرئت نمی کرد به آنها حرفی بزند چه برسد که بخواهد از آنها شکایت نیز بکند، چون محلی برای دادرسی وجود نداشت یا اینکه دادرسان خود گروهی از آنان بودند و منافع آنها با منافع عهد شکنان موازی بود و نمی توانست آن را قطع نماید زیرا که انها خود توسط قانون شکنان به این سمت رسیده بودند.
آنها خود مجرم بودند و خود قاضی .
سالها گذشت تا اینکه ما به مکان زمان موجود رسیدیم.
به جایی که دیگر قوانین توسط افراد از کل جهان مورد نظارت و بررسی قرار می گیرد.
کسانی که کارهایشان را در برخی امور باید ستایش نمود و به عنوان پیشرفت بشریت و حقوق انسانی خطاب کرد اما در برخی امور کارشان به دلایل ضعف در قوانین موجود به دوگانگی قانون کشیده شده است. به این معنی که قانون برای همه یکی نمی باشد و بسیاری از کشورهای جهان باید از آن پیروی کنند اما چند کشود به خصوص اگه به منافعشان آسیبی نرسد.
این شما را یاد چه می اندازد؟
آیا با گذشت زمان زور و خود مختاری جای خود را به منطق و صلح و برابری نداده است؟
جواب این سوالات را به کسانی می سپارم که هرگز این نامه را نمی خوانند چون خود بهتر از هر کسی دیگه ای می دانند دوران ارباب رعیتی با شکلی دیگر در بین تمامی ستون های سیاسی آنها دیده می شود.
اما سازمان ملل
شاید ثابت کند که می تواند این مشکلات را حل نماید .
در غیر این صورت به آیندگان نشان می دهد که چیزی را که ما در گذشته برای رفع آن جان دادیم و تلاش کردیم و قوانین مدنی برای حل آن نوشتین، شما به شکل دیگر شاهد آن هستید.
اما یادشان نرود که سرزمین ایران هیچ گاه خالی از شیر نیست، چه در زمینه حقوقی و چه در هر زمینه ای که بخواهیم...
با تشکر از همه افرادی که با تشکیل چنین کمپینی و حمایت از آن، ایرانی بودن خود را ثابت کردند.