Social movement of Iranians کمپین مردمی ایرانیان برای جلوگیری از برداشت غیر قانونی اموال ملت ایران

مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر منافق مرگ بر غارتگر بیت المال

/ #15245 سرنوشت قدرت طلبی

2016-06-30 21:46

نه خیر

ما طرفداران ولی فقیه و نظام جمهوری اسلامی، با جریانی روبه رو هستیم که به هیچ چیز پای بند نیست. ولی به خاطر مصالحی خود را دوستدار حقوق بشر معرفی می کند و دلسوز مردم بیگناه وانمود می کند و طوری خودش را نمایش می دهد که انگار به قوانین بین المللی پای بند است و دنبال صلح جهانی است.

ترسی نداریم از اینکه بگوییم بانکیمون به انسانیت هم معتقد نیست و روی همه چیز خود پا گذاشته است.

امام حسین علیه السلام در روز عاشورا فرمودند که اگر دین ندارید لا اقل آزاده باشید

و فرمودند که شکم های شما از حرام پر شده است (به همین خاطر حرف حق را نمی فهمید)

این بانکیمون (و سایر رفقا و شرکاء از قبیل اوباما و تمام دولت مردان آمریکا و اسرائیل و منافقین و نفوذی های ایران) شکم هایشان از حرام پر شده و لذا روی همه چیز پا گذاشته اند و در واقع هیچ چیز جلودار آنها نیست و به هیچ چیز به جز پست و مقام مادی و دنیوی خود اعتقادی ندارند. 

البته برای ما ممکن است عجیب باشد که چطور ممکن است؟

اما وقتی تاریخ را می بینیم که از این اتفاق ها بسیار در آن افتاده، نباید تعجب کنیم و باید بدانیم که چون انسان اختیار دارد، لذا اگر تربیت نشده باشد، ممکن است هرکاری را بکند و از حیوان هم پست تر باشد. 

یکی از آقایان به نقل از یکی از خطیبان نماز جمعه تهران می گفتند:

اگر فتنه 88 به نتیجه می رسید تک تک مراجع عظام تقلید را (مانند شیخ فضل الله نوری) در میدان های تهران، اعدام می کردند.

خیال می کنید که مثلا رئیس خیانتکار و جنایتکار و فاسق آن جنبش، چون نماز می خواند، به برخی اصول پای بند می ماند؟!! ابداً و هرگز. این را در حرفهایش درباره عاشورای سیاه قبل از نهم دی 88 نشان داد که وقتی پای قدرت در میان باشد، به هیچ چیز پای بند نیست.

طمع قدرت با انسان این کار را می کند. و انسان تربیت نشده اینگونه است.

قرآن کریم می فرماید: إنّ الإنسان لیطغی أن رئاه استغنی

انسان وقتی احساس بی نیازی کند، طغیان می کند. 

آقایی به شاگردانش می گفت: هارون الرشید را خیلی سرزنش نکنید. بعید نیست که حکومتی که در اختیار او بود، به ما می دادند حاضر بودیم صدهزار  مومن را بکشیم.

لذاست که می گوییم اینها همه شان دستشان در یک کاسه است و ما می دانیم که بانکیمون و اوباما و نتانیاهو و بوش و مرکل و کلینتون و ترامپ هیچ فرقی با یک دیگر ندارند و همه صهیونیست و فراماسون هستند.

لذا به مردم عزیز و هنرمندان با فهم و شعور کشورم می گویم که این کمپین ها و امضاء جمع کردن ها فایده ای ندارد، جز رونق و اعتبار دادن و به سازمان ملل