Stop the extinction of wolves in Norway!


Guest

/ #753 Ja til ULV I NORSK NATUR!

2016-09-17 07:38

Jeg signerer fordi jeg syntes det uakseptabelt å drepe ulv! Ulven har ikke gjort noe galt, den lever sin naturlige gang!
Ja grei så dreper den sau for å få mat, men er vi noe bedre selv? NEI!
Vi dreper jo sau og andre dyr selv for å få mat, så vi er jo søren meg ikke hakke bedre!
Da er det jo bedre å utrydde menneskeheten da!
Det er akkurat samme greia, ulven er et levende vesen som ble skapt for en grunn, det samme med mennesker!
Folk klarer bare ikke se at vi egentlig er like, alle har samme retten til å leve.
Tenkt på ulven som et fattig menneske, de stjeler for å få mat, fordi de ikke vet bedre, akkurat som fattige mennesker, de tigger penger for å få mat, ellers plukker de maten ut av søpla.
Vi mennesker fôrer opp gårdsdyrene våre slik at de blir fete nok til å drepes for så å spises.
Mennesker trenger kjøtt pga alle proteinene osv, det samme gjelder ulven. Ulven kan ikke leve på gress, blader, planter, sopp og bær. Da blir den mager og dør fordi den ikke får i seg den næringen den egentlig skal ha.
Vi mennesker dør ikke fordi vi kan ta tabletter med de forskjellige vitaminene vi trenger for å leve uten kjøtt.

Så si JA til ULV i NORSK NATUR!
Jeg kommer til å møte opp i protest 15. oktober foran stortinget, så det skal dere ikke se bort ifra!