McDonald's NL moet in ELK filiaal chocolade milkshake verkopen!

Contact the author of the petition

This discussion topic has been automatically created of petition McDonald's NL moet in ELK filiaal chocolade milkshake verkopen!.

Edwin

#1 ik zeg JA!

2011-03-30 13:18

Niet meer dan logisch.
Ahdm

#2 Re: ik zeg JA!

2011-05-31 20:30

Ja zeker een grotere teleurstelling is er niet als je daarvoor komt en je kan dan niet voor de chocolade gaan

Guest

#3

2011-06-03 18:01

ER MOET CHOCOLADE MILKSHAKE KOMEN, die is super lekker

Guest

#4

2011-06-24 21:18

Ik wou vandaag een milkshake halen... hadden ze geen chocola maar iets van vruchten troep of zo :S
Wil de McDonald's gezond lijken of zo ??? echt een big wtf voor hun.

Guest

#5

2011-07-06 11:14

Geen chocolade milkshake meer dat is een ramp wij hebben al geen Mac bij ons dus ik in de auto speciaal voor een chocomilkshake is die er niet meer dat is zwaar balen.

Guest

#6

2011-07-28 20:41

Waar slaat het op dat mac donalds geen chocolade milkshake meer verkoopt? Overal waar je een milkshake kan bestellen heb je 3 standaart smaken; vanille, aardbei en chocola. Ja chocola, nee wat hebben ze bij mac donalds; Aardbei, Vanille, Framboos en Appel-Peer.......... ?!?!?! waarom geen chocolade. Wij als mac donalds willen gezond lijken dus alleen maar fruit-shakes. Is hier om gestemd bij de firma? Zeker niet aan hun klanten gevraagt dat zeer zeker niet, want iedereen die ik vraag wil die chocolade milkshake. Heeft iemand die appel peer shake op? Kleine tip: niet doen. Het smaakt voor geen meter.

Guest

#7

2011-08-03 13:53

De enige reden dat ik naar de Mac ga/ging ^^

Guest

#8

2011-08-03 15:25

Haha, ik moet zeggen dat ik de laatste tijd minder naar de mac ga, maar als ik er dan heen ga is er nog steeds geen chocoshake. Beetje tegenvaller, dacht dat het tijdelijk was, maar na zo een lange tijd snap ik het dus weer. Mc donalds wil klanten kwijt
MC DONALDS LIEGT

#9 Hoofdkantoor MC Donalds LIEGT!!!

2011-08-28 23:10

Hoofdkantoor MC Donalds zei 3 weken geleden dat uiterlijk week 31 de framboos en mango UIT het assortiment moet zijn en de chocolade terug. Dit staat OOK in de campagne-folder zwart op wit!!!

Dus ik ben ZOJUIST met de auto naar de drive-in gereden (buiten mijn woonplaats, anders moet ik lopen...) en wat denken jullie...

GEEN NORMALE MILKSHAKE! STERKER NOG.. ER ZIT NOG STEEDS FRAMBOOS en MANGO IN.

De manager vertelde dat ik inderdaad gelijk heb, maar dat ze onlangs 'n E-mail gekregen hadden waarin hun gesommeerd was om door te gaan met Framboos en Mango... Wel heb ik ooit... !@#$%^


Ik EIS MORGEN bij het hoofdkantoor een vergoeding voor mijn tijd en brandstofkosten.

Als ik daar op goed geluk had gestaan of het was op geweest.. ok mijn probleem. Maar niet als er mij gezegd wordt: dan en dan is er weer chocolade-milkshake; dan is het (alweer) de fout van MC Donalds.



Ze kunnen net zo goed ook stoppen met de Big Mac. Net zo 'normaal' kennelijk ?!?

Mensen ga voortaan lekker naar de frituur.. goedkoper en gezonder dan MC Donalds.. en belangrijker nog... je wordt er niet voorgelogen en nutteloos op kosten gejaagd.

Als ikzelf ergens 'n friettent vind waar ze gewone milkshakes verkopen kan MC Drek van mij de tyfus krijgen en zijn ze serieus 'n klant kwijt (2 klanten zelfs, want ik ga dan voor mijn vriendin ook nix meer halen daar).

Jeroen

#10

2011-09-18 20:08

voor mij nu geen reden meer om naar Mc Donalds te gaan. De chocolade shake was voor mij de enige reden om daar te komen. Erg Jammer.