Stop de pijn voor het konijn!

Contact the author of the petition

This discussion topic has been automatically created of petition Stop de pijn voor het konijn!.


Guest

#1

2013-11-27 00:14

Dat ze die monsters die dit bij die arme konijntjes doen maar eens op dezelfde manier hun vel afstropen !!

Guest

#2

2013-11-27 09:53

Ik schrok me te pletter !!! Ik zag het op Studio Max .... volgens mij .... en ik heb meteen mijn Angora truitje in de bin gegooid!!!! Ik heb nu serieus slapeloze nachten van gekregen en ik denk niet dat dit beeld ooit weer ge-deleted kan worden! De kreet al .... verschrikkelijk !!! Alleen maar omdat de consument een Angora truitje wilt hebben over de bodies of Rabbits!! :-((((((((

Guest

#3

2013-11-27 20:36

Kleine moeite, tekenen jullie??

Guest

#4

2013-11-28 15:09

Ik heb getekend.
Mijn god ik schrok me net kapot.
Op 538 was het op het nieuws, maar incl het geluid van de konijntjes.
Zat hier met tranen in mijn ogen en werd ontzettend misselijk.
Hoe komt het in hun botte koppen op om die beestjes zoveeel pijn te doen?!
Achterlijke wezens...

Guest

#5

2013-11-28 21:37

Ban aan China !!!!!!!!

Guest

#6

2013-11-28 23:59

Laat deze vreselijke marteling stoppen, leg de handel in angora, die op deze manier wordt `geoogst`
praktisch stil, laat het wereldwijd stoppen, slechte mensen horen geen geld te verdienen, want dat zijn ze, aan het leed van deze en andere dieren!

Guest

#7 Angora, wol, bont...

2013-11-29 06:39

Ik ben veganist. Dat klinkt extremer dan het is. Het lukt me nu al een jaar en ik ben er trots op. Google maar eens waarom een veganist geen wol draagt (zie ook "mulesing"), waarom leerlooien zo slecht is voor het milieu en met wat voor enorme hoeveelheden honden- en kattenbont gemaakt wordt en bewerkt, zodat wij denken dat het nep is en het alsnog kopen. Maar ook katoen is een enorm vervuilend product. Koop verantwoord en koop bio-/eco-katoen en meer van dat soort materialen. Wees een bewuste consument en gooi niet zomaar alles in je winkelwagentje. Onderzoek: het zal je nog geld besparen op den duur ook!

Het wordt tijd dat wij mensen (ja, jij dus ook) gaan nadenken over wat voor wereld ze achterlaten voor de volgende generaties!
Nadia - petitiestarter

#8 Dankjewel!

2013-11-30 20:42

Iedereen die getekend en gereageerd heeft: Dankjewel! Deel de petitie met zo veel mogelijk mensen zodat deze praktijken uitgeband kunnen worden, hopelijk over de hele wereld, in elk geval in Europa!

Everyone who signed and responded to this petition: Thank you! Share this petition with as many people as possible so we can make sure these practices won't take place anywhere in the world, but we can start with Europe!

Guest

#9

2013-12-04 19:42

Stop this cruel activity now. I'm not buying angora again.

Guest

#10

2013-12-26 21:00

Laat Mexx en Esprit aub stoppen met het afnemen van Angora! Het zijn mijn favoriete merken, maar als zij angora verkopen, wil ik geen kleding meer van deze merken dragen.