Social movement of Iranians کمپین مردمی ایرانیان برای جلوگیری از برداشت غیر قانونی اموال ملت ایران

Quoted post

irani

#14708 Re: روشنگری

2016-06-28 05:02

#14705: مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر فریدون - روشنگری 

 شما هنوز فرهنگ حرف زدن را بلد نیستید و هنوز به سطحی از شعور نرسیدید که به تفکرات دیگران احترام قایل شوید اگر وضع کشور امروز خوب نیست بخاطر تندروی های یک عده  افراد مثل شماست که از سیاست فقط تندروی را یاد گرفتند.... ریاست محترم جمهوری که شما فریدون صداش می کنید نماینده میلیون ها نفر از کشورماست  کمی مودب باشید.... در ضمن کشور 8 سال تو بن بست بوده و با این مذاکرات دریچه ای باز شده اگر امروز بیش از 2 میلیون بشکه نفت دوباره فروخته می شه نتیجه همین مذاکراته.... یادمون هم نرفته تحریم ها کاغذ پاره بود اما از وقتی نفت تحریم شد دیگر کاغذ پاره نبود تو چند سال تحریم نفت حتی عشایری که تو کوهستان زندگی می کردندهم آسیب دیدند چه برسد به افرادی که درآمدشان مستقیم به وضعیت جاری اقتصاد کشور وابسته بود....آمریکا دشمن است اما امثال شما بهانه خصومت های بیشتر چنین دشمن قسم خورده ای می شوید

Replies

من یک تندرو هستم

#14711 Re: Re: روشنگری

2016-06-28 05:29:50

#14708: irani - Re: روشنگری 

من قبول دارم. نباید انقدر بی احترامی می کردم.

اما درباره این سخن شما که ما وضع مملکت را به این روز انداختیم، باید بگویم: نه خیر. امثال ما باعث بیشتر شدن این دشمنی ها نمی شویم. ذات استکبار و آمریکا همراه دشمنی است و کسانی که منطق بلد باشند می فهمند ذاتی و ذات یعنی چه. 

یعنی تا وقتی که آمریکا آمریکا است و تا وقتی جمهوری اسلامی وجود دارد، این دو با هم دشمنند و این دشمنی پایان ناپذیر است. حال وقتی ما کوتاه بیاییم او (آمریکا) بسان یک گرگ درنده به ما حمله می برد و هرچه بیشتر عقب نشینی کنیم بیشتر حمله می کند. چون او سیری ناپذیر است. لذا به محض اینکه مذاکرات به نتیجه رسید، شروع به وضع تحریم های جدید کرد و هیچکدام از دولتمردان شما ذوق زدگان (و به اصطلاح خودتان میانه روها) هیچ حرفی به جز اینکه وضع تحریم های جدید با روح برجام در تناقض است به او نزدید. 

لذا آمریکا پرروتر و قلدر تر شد و به این روز رسید.

در ضمن اول اینو بگم که من طرفدار دولت قبل نیستم و راه ما راه رهبری است. هرکس به هر میزان با رهبری همسو باشد ما هم از او به همان میزان رضایت داریم و طرفداری می کنیم. 

برای نمونه آقای شریعتمداری (سردبیر روزنامه کیهان) که شما او را تندرو خطاب می کنید، در سالهای اولیه دولت قبل از کارهای او حمایت می کرد اما همین که رییس دولت قبل شروع به زاویه گرفتن با رهبری کرد، آقای شریعتمداری علیه او شروع به نوشتن کرد. این همان راه واقعی اعتدال است. یعنی خط رهبری

اصلا همه این حرف ها به کنار (با اینکه تمام آنها متقن و محکم و دقیق هستند)، شما به من بگویید این رییس جمهوری که شما او را نماینده چند میلیون نفر (که البته صحیح تر این است که بگوییم نماینده تمام مردم کشور) است، در این سه سال چه قدم مهمی در جهت رونق اقتصادی برداشته است که تاثیر آن محسوس باشد؟ اگر راست می گویید بگویید دیگر.

مگر خود آقای روحانی نگفت که ملاک محاسبه تورم و رونق اقتصادی جیب مردم است؟! پس چرا مردم متوجه تغییرات رشد اقتصادی نشده اند؟

واقعا اگر دولت قبل نبود، روحانی تقصیر وضع بد اقتصادی را گردن چه کسی می انداخت؟

اینقدر که آقای روحانی روی برجام وقت گذاشت اگر روی اقتصاد مقاومتی وقت می گذاشت کشور آباد می شد. اما او نمی خواست قبول کند که اشتباه کرده.

در ضمن، برجام چه ثمره ای داشته است؟ جز این که هنوز هم تحریم هایی جدید به بهانه های موشکی، حقوق بشر و ... وضع می شود؟

اصلا مگر آقای روحانی وعده رونق صد روزه را به مردم در تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری نداده بود؟ الآن حدود ده تا صد روز گذشته اما خبری نشده. چرا؟ آیا به نظر شما این مکتب فکری دولت، قابل دفاع و حمایت و احترام است.

فراموش نمی کنم. آقا فرمودند که باید متحد باشیم و نباید موجب تفرقه شویم. اما از طرفی انتقاد از دولت را باید داشته باشیم.

من قبول کردم که الفاظ خوبی به کار نبردم. چون امثال ما دل پری از این افراد (روحانی و ظریف و ...) دارند.

.پس بیایید بیخودی خودمان را پل عبور افراد نکنیم و از اشخاص حمایت بی جا نکنیم.

 

منتظر پاسختان هستم.