Social movement of Iranians کمپین مردمی ایرانیان برای جلوگیری از برداشت غیر قانونی اموال ملت ایران

Quoted post

مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر فریدون

#14705 روشنگری

2016-06-28 04:44

بسمه تعالی

واقعا برای شما هنرمندان و دوستانی که این نامه را امضاء کردند، خیلی متاسفم.شما هنرمندانی که این کمپین رو راه انداختید، خیلی ساده فکر می کنید. 

وقتی تیم دولت و به خصوص شخص حسن روحانی (فریدون) و ظریف بی شعور انقدر احمق هستند و فکر کردند که با مذاکره می شه به همه چی رسید. آخه احمق های بی شعور، ! کیست که نداند که سازمان ملل همان آمریکاست و شخص بان کی مون و هر مدیر دیگری یک دست نشانده محسوب می شود و با اوباما و نتانتاهو (لعنهم الله) هیچ تفاوتی ندارد و دقیقا سیاست های آن ها را دنبال می کند.

 وقتی رییس جمهور ما و وزیر خارجه ما، جرئت ندارد به آمریکا بگوید بالای چشمت ابروست و قوی ترین واکنش او در مقابل زیاده خواهی ها و قلدری های این شیطان بزرگ، این است که بگوید: این کار با روح برجام ناسازگار است (!!) ، دیگر انتظار دیگری هم نباید از این آمریکا داشت و من این سیاست آمریکا را تحسین می کنم. چرا که در موضع خودش عالی عمل کرده. 

اصلا شما هنرمندها سریال جومونگ را که دیده اید؟ مگرنه؟

اگر سیاست خارجه ما شبیه (و فقط شبیه) جومونگ و موهیول بود، آیا آمریکا جرئت می کرد یک دلار از دارایی های ما را برداشت کند؟

چه شد؟ جوابی ندارید؟ می دانم. 

 تلخ تر از همه این است که کسی که جانم فدای اوست، بارها به همین قدرت طلب های احمق ساده لوح، فرموده بودند که آمریکا قابل اعتماد نیست. ولی این به ظاهر آقایان (ظریف و روحانی) نمی خواستند بشنوند و دنبال رای جمع کردن بودند.

البته زیاد آنها را سرزنش نکنید. چرا که احمق تر از آنها کسانی هستند که به چنین موجودات بی شعور و پستی رای می دهند. 

لذا من به هیچ وجه این نامه را امضا نمی کنم و هرکس عاقل باشد، این نامه را امضا نمی کند. 

و کلام آخر:

به کوری چشم فریدون، مرگ بر آمریکا و اسرائیل

مرگ بر غارتگر بیت المال

مرگ بر ضد ولایت فقیه

Replies

irani

#14708 Re: روشنگری

2016-06-28 05:02:59

#14705: مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر فریدون - روشنگری 

 شما هنوز فرهنگ حرف زدن را بلد نیستید و هنوز به سطحی از شعور نرسیدید که به تفکرات دیگران احترام قایل شوید اگر وضع کشور امروز خوب نیست بخاطر تندروی های یک عده  افراد مثل شماست که از سیاست فقط تندروی را یاد گرفتند.... ریاست محترم جمهوری که شما فریدون صداش می کنید نماینده میلیون ها نفر از کشورماست  کمی مودب باشید.... در ضمن کشور 8 سال تو بن بست بوده و با این مذاکرات دریچه ای باز شده اگر امروز بیش از 2 میلیون بشکه نفت دوباره فروخته می شه نتیجه همین مذاکراته.... یادمون هم نرفته تحریم ها کاغذ پاره بود اما از وقتی نفت تحریم شد دیگر کاغذ پاره نبود تو چند سال تحریم نفت حتی عشایری که تو کوهستان زندگی می کردندهم آسیب دیدند چه برسد به افرادی که درآمدشان مستقیم به وضعیت جاری اقتصاد کشور وابسته بود....آمریکا دشمن است اما امثال شما بهانه خصومت های بیشتر چنین دشمن قسم خورده ای می شوید

me

#14730 ییRe: روشنگری

2016-06-28 06:58:40

#14705: مرگ بر ضد ولایت فقیه مرگ بر فریدون - روشنگری 

 نسلام هموطن

انشاالله که سخنانت از سر دلسوزی باشد. دوست من حواس مان باشد همان طور که نباید از ولی زمان خود عقب بیافتیم به همان اندازه مهم است که از ولی زمانه ی خود پیشی هم نگیریم. این همان اشتباهی ست که خوارج مرتکب شدند یعنی از امام زمان خود جلوتر افتادند. وقتی رهبری تیم مذاکره کننده را تایید و آنان را فرزندان انقلاب می خواند پسندیده نیست من و شما که پیرو رهبری هستیم ولی به رئیس جمهور فعلی رای نداده ایم همه چیز را منکر شویم. روایت شده در جنگ صفین فردی در اردوگاه امیرمومنان برخاست و نسبت به معاویه فحاشی نمود که شدیدا از سوی حضرت امیر مورد عتاب قرار گرفت چرا که شیوه ی ایشان به غیر از درشت گویی و ناسزاگویی ست حتی اگر طرف مقابل معاویه باشد.

امیدوارم خداوند من و شما و ملت ایران اسلامی را سربلند نماید.

جانم فدای اسلام

جانم فداری ایران

جانم فدای رهبر