McDonald's NL moet in ELK filiaal chocolade milkshake verkopen!

Contact the author of the petition

This discussion topic has been automatically created of petition McDonald's NL moet in ELK filiaal chocolade milkshake verkopen!.

Arie

#343 Re:

2011-10-17 09:53

#10: Jeroen -  Voor mij geldt hetzelfde. Ik kom altijd voor de chocolademilkshake, en die is nu weg.

 

This post has been removed by the site administrator (Show details)

2011-11-11 05:52


This post has been removed by the site administrator (Show details)

2011-11-11 05:53


This post has been removed by the site administrator (Show details)

2011-11-12 03:48


PeterM

#347 Choco shake

2011-11-20 18:37

McDonalds heeft duidelijk geen boodschap aan wat de klanten wilen: Die smerige mango-passie milkshake staat nu al bijna het hele jaar op het menu. De kokos vindt volgens mij ook niemand lekker. In 1995 werkte ik bij McDonalds en toen hebben ze de kokos ook al geprobeerd. Maar iedereen kocht Chocola. Daarom is nu de chocola weg, zodat de marketeers met de kokos een succesje kunnen boeken. Als McDonalds wil weten hoe het zit halen ze de choco terug en zetten ze hem eerst NAAST de mango-passie en daarna NAAST de kokos op het menu. Kijken wat er dan verkoopt.


Guest

#348 Banaan

2011-11-20 18:39

Trouwens de bananenshake is ook lekkerder dan de mango-passie en de kokos...
Venancio

#349

2011-11-21 00:57

De Chocolade Mc Shake hoort naast de Aardbij en Vanille Mc Shake tot de standaard Shake smaken die nooit vervangen mogen worden door experimenten met Appel, Mango, Passievrucht en Kokos.

Toevoegen aan het assortiment: OK    Vervangen: NEE

Nu de Big Tasty ook is verdwenen, is er voor mij weinig animo om nog door de McDrive te rijden!


Guest

#350

2011-11-21 01:17


De Chocolade Mc Shake hoort naast de Aardbij en Vanille Mc Shake tot de standaard Shake smaken die nooit vervangen mogen worden door experimenten met Appel, Mango, Passievrucht en Kokos.

Toevoegen aan het assortiment: OK Vervangen: NEE

Nu de Big Tasty ook is verdwenen, is er voor mij weinig animo om nog door de McDrive te rijden!