McDonald's NL moet in ELK filiaal chocolade milkshake verkopen!

Contact the author of the petition

This discussion topic has been automatically created of petition McDonald's NL moet in ELK filiaal chocolade milkshake verkopen!.


Guest

#351 Uit de omzet zal het blijken..

2011-11-23 16:19

Geachte heer Venancio,

Hartelijk dank voor uw reactie. McDonald's is een bedrijf dat wil innoveren en blijven vernieuwen. Daar horen veranderingen in ons assortiment ook bij. Dat houdt in, dat we producten toevoegen aan onze menukaart om de variatie te vergroten en de gasten kennis te laten maken met meerdere smaken, maar soms ook producten verwijderen of aanpassen.

Onlangs hebben we de 1955 The American Classic geïntroduceerd welke de Big Tasty met bacon vervangt. We zijn ons ervan bewust dat de Big Tasty een product is met een vaste klantengroep en dat we met deze verandering niet iedereen tevreden kunnen stellen.

Op dit moment zijn er geen concrete plannen voor de herintroductie van dit product. Voor de toekomst sluiten we het niet geheel uit.

Met betrekking tot de Milk Shake kan ik u meedelen dat wij helaas maar over een beperkt aantal tappunten beschikken en dus maar een beperkt aantal smaken kunnen voeren.
Omdat wij zoals hierboven benoemd de gast graag met andere smaken willen laten kennismaken, is er voor gekozen om de minst gewilde smaak te weten Chocolade te vervangen door nieuwe smaken.


We hopen u hiermee te hebben geïnformeerd en bedanken u dat u uw mening kenbaar heeft gemaakt.



Met vriendelijke groet,
McDonald's Nederland B.V.

Jolanda Sax
Afdeling Gastenrelaties
gastenrelaties@nl.mcd.com

Guest

#352

2011-12-12 00:19

Naast de chocolade milkshake vind ik het ook jammer dat ze de McRib uit het assortiment hebben gehaald jaren terug.......Ik zal nu nog minder snel naar de Mac gaan.....
lassieee

#353 mcChocoShake

2011-12-12 16:12

ik zeg doen!!
Choc

#354 Choco

2012-02-05 22:55

Ik wil choco!!!!!

This post has been removed by the site administrator (Show details)

2012-04-13 05:22


This post has been removed by the site administrator (Show details)

2012-04-13 05:22



Guest

#357 Mad Men Season 5 Episode 5

2012-04-13 15:06

guest

#358 zeker!

2012-05-11 18:48

Zeker jammer, dan maar naar burger king hè

Guest

#359

2012-07-09 17:34

PETITION ATTACK ON THE MAC !!!

GIVE US OUR CHOCOLATE-SHAKE BACK..

NOW

....

#360 WTF?!

2013-02-01 22:06

Stelletje jankerds >_
R

#361 Moeder der Milkshakes

2013-03-02 01:11

Inderdaad ongelooflijk. De chocolade shake is de moeder der mikshakes. Dat MC die niet meer verkoopt is net zo vreemd als geen brood bij de bakker. Geen woorden voor...

Guest

#362

2013-04-16 13:14

In the US there's always strawberry, vanilla and CHOCOLATE! I do *not* understand what the issue is here! For a brief time earlier this year chocolate was back, and I started going back to the McD.. now all of the sudden it is apple-something and orange-something again. Have a fourth rotating fruity flavor, but leave the 3 standard flavors. This is ridiculous!
VanTheMan

#363 Exotische Fruitprut

2013-04-21 13:28

Lang leve de buitenlanders. Ze bepalen nu zelfs de smaakjes bij McDonalds
VanTheMan

#364 Ow ja

2013-04-21 13:29

Waar de fack is de choco Mc Shake
chocoprince

#365 waar is mijn chocoshake?!?! (en kokoshake)

2013-07-26 13:42

Nu denk je dat je in een modern en vrij land leeft. 2013 laat nog geen veranderingen zien in de anti chocolade milkshake propaganda van McDonalds.

Ik zal jullie verhelderen met een anekdote.
Vanmiddag, onderweg naar vakantie, stopten wij in Amsterdam zuid-oost voor een koude verfrissing bij McDonalds. Eerste gedachte: chocoshake!
Binnen bij de kassa bleek die, voor voor mij onbekende redenen, uit het assortiment gehaald te zijn. Nu kan ik een klap van die proporties nog wel verdragen dacht ik. Ik ga gewoon voor de tweede keuze, namelijk de kokos milkshake.
Nadat ik weer op adem gekomen was van de extreme teleurstelling stond er nog een voor me klaar; geen kokosshake meer!
Even duizelde de wereld voor mijn ogen en ik dacht: dit is het dan... Dit was mijn leven.

De verkoper vond dat ik de nieuwe ananas shake moest proberen want die was ooh zo lekker. Nou nee. Pure teleurstelling in een McDonalds beker.


Ik wil gewoon dat alles weer word zoals het was. Dat de oude vertrouwde chocoshake terug komt.

Houdoe!
Estron

#366 Dus naar de Burger King.

2015-11-03 10:34

Geen choco-shake. Ik ging dus naar de Burger King.

Nu vind ik BK beter, en wil niet meer naar McDonalds.